понеділок, 11 січня 2021 р.

 «Я - жінка»

Нехай мені доля вготовила муки.                                                                                         

Не камінь на плечі, а цілий обвал.

Я – буду до щастя простягувать руки.

Я буду – молитись на свій ідеал.

Нехай моя доля знесилено плаче,

Карає і мучить нестерпним життям,

Я все-таки сильна, я – щось таки значу,

Я світ цей дивую красивим дитям.

Накотяться біди – повинна здолати,

Підкотиться туга – повинна мовчать.

Немеркнуче світло: Я – жінка, Я – мати,

Запалена Богом свіча.

І хто мене кине – покинутим буде,

Хто словом осудить – осудиться сам.

Земна і небесна – такою пребуду,

Такою достанусь грядущим вікам.

Ганна Чубач.

     6 січня в Снітинській сільській бібліотеці відбулося  засідання «Господарочки» на тему «Я - жінка», приурочене до 80-річчя поетеси Ганни Чубач.  На засіданні звучала поезія « Я –жінка», « З дитинства», «Біль», «Хустка тернова». Бібліотекар поділилася думкою про роль жінки в нашому суспільстві, в нашому сьогоденні, в житті кожного з нас та в житті нашої держави.


Немає коментарів:

Дописати коментар