вівторок, 6 квітня 2021 р.

«Здоров’я – головний життєвий скарб»

Одне з важливих завдань суспільства – виховати фізично, морально, соціально, духовно здорову людину. Адже стан здоров’я населення України свідчить про існування реальної загрози вимирання нації.

Здоровий спосіб життя передбачає розумне використання свого життєвого потенціалу, а також дотримання науково обґрунтованих рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я та інших медичних організацій. За цих умов багатьох причин погіршення стану здоров’я можна уникнути.

У Снітинській сільській бібліотеці  з метою інформування читачів про те, що для збереження здоров’я потрібно докласти певних зусиль і не набувати шкідливих звичок було оформлено книжкову виставку «Здоров’я – головний життєвий скарб», на якій презентувалися видання, що допомагають зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а головним чином – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили власного організму та природні засоби.

Немає коментарів:

Дописати коментар